Thursday, April 25, 2013

Kenapa Rakyat Perlu UNDI BN.



Kenapa Rakyat Perlu UNDI BN....."Sebab Barisan Nasional adalah sebuah Organisasi secara asasnya, terdiri dari gabungan parti-parti politik yang berpegang teguh kepada konsep Barisan Nasional. Gabungan 13 parti komponen ini mewakili keseluruhan rakyat Malaysia tanpa mengira bangsa, agama, suku kaum atau kumpulan etnik.

Bersandarkan kekuatan berkumpulan yang nyata telah menjadikan Barisan Nasional sebagai sebuah parti politik yang besar, gagah, berbeza, adil dan berjaya dalam mentadbir negara, sejak dari era Parti Perikatan sehinggalah sekarang.

Berbeza dengan parti-parti politik yang lain, Barisan Nasional tidak lahir dari gagasan ideologi semata. Barisan Nasional lahir dari perjuangan rakyat, untuk rakyat, oleh rakyat. Dengan meletakkan rakyat di barisan paling utama perjuangan, Barisan Nasional kekal dinamis dalam meneraju negara....manakala Pakatan Rakyat adalah sebuah Gabungan yang tidak mempunyai perlembagaan dan Fasal yang termaktub secara persetujuan bersama secara undang-undang....ini amat sukar jika Pakatan Rakyat memerintah Negara ...berbagai kegagalan akan terjadi kerana parti2 yang ada di dalam Gabungan Pakatan Rakyat masing2 mempunyai hasrat yang tersirat...

No comments: